پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا و رستوران

1391/5/22 10:49
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من بغل

دیشب من و شما و بابایی باهم رفتیم رستوران خاتون خیلی خوش گذشت و جای بعضی هام خالی بود چشمکهمش به یادشون بودیم (ماهان نفسی و مامان و باباش)قلب  البته اولش شما توی ماشین توی بغل بابایی خوابت برد خواب اما به محض اینکه رسیدیم بیدار شدی و کلی هم ذوق و شوق نشون دادی مژه اول یه نکته درباره جوراب و کفش نپوشیدنت بگم که خیلی از این دو تا بدت می یاد نمی دونم بخاطر گرمای هواست اوه یا چیز دیگه به هرحال اصلا نمی زاری جوراب و کفش پات کنم و دوست داری همه جا راحت باشی پسر خوشگلم اینقدر خوب و آروم بودی لبخند که گذاشتی من و بابایی هم راحت غذامون رو بخوریم البته این وسط شما به تنها چیزی که خیلی علاقه نشون دادی نون سنگک بود یه تیکه بزرگ گرفتی دستت و دیگه نمی زاشتی ازت بگیرم حسابی از خوردنش لذت بردی کمی هم کباب خوردی اما فکر کنم رژیم داشتی چون بیشتر نون و ماست رو ترجیح دادی شاید می خواستی شب غذای سبک بخوری جیگر من از حالا به فکر سلامتیت هستی؟ماچ  

 

 

قربونت برم جیگرم اینجا خوشحالی و زدی زیر آواز

 

اینجا هم آهنگش رو می زنی

 

اینجا هم زل زدی به من فکر کنم می خواهی بگی چرا نمی زاری من راحت باشم هرکاری می کنم ازم عکس می گیری نیشخند

 

اینجا هم نون رو گرفتی و دیگه ول نمی کنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرتین
21 مرداد 91 16:55
به به گل پسر خوشگل و ناز چه عکسهای نازی مامانی مواظب باش نون خیلی خطرناکه هاااااااااااا آرتین من هم با جوراب و کلاه مخالفه
مامان سونیا
22 مرداد 91 16:24
وای چه عکسای نازو قشنگی ماشاالله به این پسر خوشگل
سمیه
22 مرداد 91 18:37
نوش جان حالا نمیشد کمی نانت را کوچکتر برمیداشتی
مامان عاطفه
24 مرداد 91 4:15
یه ذره نون به پارسای منم میدی . آخه پارسا هم مثل خوت خیلی نون سنگک دوست داره . البته بگم همیشه اصالت خودش رو حفظ میکنه و نون بربری رو ترجیح میده البته شوخی بود یه وقت به کسی بر نخوره
مامان عاطفه
24 مرداد 91 4:18
آقا خوشگله ،معلومه خیلی ذوق کردی که زدی زیر آواز بخون خاله . بخون که صدای تو خوش آواترین صداست
مامان مهنا
25 مرداد 91 18:09
مامان ماهان نفسی
26 مرداد 91 18:05
همیشه در خوشگذرونی و گردش باشید وای چه پولدار رفت رستوران خوش به حالتونشوخی کردم الهی فداش چه قد بلد شده ببین چه پاهاش از زیر صندلیش اویزونه این نشونه قد رعناتهخدا هم بابای مهربونتو وهم مامان خیلی زحمتش و دلسوزتو برات نگهداره خیلی ماهن
مامان ریحان عسلی
28 مرداد 91 12:13
سلام همیشه به خوش گذرونی شاد باشید و سلامت
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 2:40
سلام با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس، این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم
مامان عاطفه
2 شهریور 91 5:00
سلام عکسای تولد پارسا رو گذاشتم . دوست داشتی بیا ببین عزیزم
ژاله
2 شهریور 91 13:22
قربون نون خوردنت برم خاله ماشااله روز به روز نازتر می شی
مامان پارسا
9 شهریور 91 19:17
سلام دنبال يه پارساي خوشكل مثل پسر خودم ميگشتم ديدم پسرتون ماشالا خيلي نازه پس با افتخار لينكتون كردم اگه دوست داشتيد لينكمون كنيد.