پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا جیگر 9 ماهه شد...

1391/5/3 22:04
1,559 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من   ماهگیت مبارک

 چه زود گذشت......

انگار همین دیروز بود  ،  9 ماه عاشقی....9 ماه جنینی ... 9 ماه وجودت  در وجودم..... 9 ماه انتظار شیرین برای آمدنت، برای زمینی شدنت ، 9 ماه پیش ،  چشمانم خیس شد از شوق دیدار تو .......

 تو آمدی و با آمدنت تمام خستگی آن 9 ماه انتظار به پایان رسید....و امروز که 9 ماه از آمدنت می گذرد باید بگویم که تمام دار و ندارم شده ای....باید غنیمت شمرد لحظات با تو بودن را ....چون بی شک روزی دلتنگ این روزها می شوم....دلتنگ 9 ماهگی ات...

glitters of dividing lines- hearts and diamonds

 glitters of dividing lines- hearts and diamonds

سلام پسر خوشگلم بغل

 همه زندگی مامان ۹ماهه که به دنیا اومدی و زندگی رو برامون زیباتر از قبل کردی هورا ٩ ماهه که دنیامون قشنگ تر شده خونمون دیگه ساکت نیست شدی همه دلخوشیه من و بابایی هورا  اینقدر شیرین شدی که دلم نمی یاد یه لحظه هم تنهات بزارم قلب صبحها که می یام سر کار خیلی دلم برات تنگ می شه قلب وقتی هم که سرکارم دائم دارم به عکسهات نگاه می کنم خیال باطل و دلم بیشتر بهونتو می گیره عزیزدلم این روزها خیلی خوب می نشینی و کمی هم سعی می کنی سینه خیز بری هنوز موفق نشدی ولی خیلی تلاشت بیشتر از قبل شده شبها دستای منو می گیری باهاش بازی می کنی تا خوابت ببره خواب وای که چه حس و حال قشنگیه و من رو دیوونت کرده کلمه های بابا و گل و دد و به به رو خیلی خوب ادا می کنی کی می شه بگی مامان تا منم لذت مادر شدنم رو با تمام وجودم حس کنم ؟ عسل مامان خیلی باهوشی و چند تا چیز رو خیلی خوب یاد گرفتی وقتی بهت می گیم گربه   سریع به تابلوی گربه ای که توی خونه مامان جون هست نگاه می کنی و هرجای اتاق که باشی سرت رو می چرخونی تا تابلو رو ببینی وقتی می گم آقاهه سریع کوچه رو نگاه می کنی و تا اسم حموم رو می یاریم نگاهت می ره به اون سمت  جیگرتو بخورم من چقدر تو ماهی قربونت برم من عاشقتممممممممممممممم 

پسر خوشگلم عکسهای ٩ ماهگیت رو رفتیم آتلیه با این که خیلی تلاش کردیم برای خندیدنت اما تو فقط یک لبخند کوچیک زدی که البته به دنیا می ارزه و اینقدر محو محیط و دوربین و نور و اطرافت شده بودی که دیگه نخندیدی اشکالی نداره عسلم تو نخندی هم باز جیگری

 

آروم آروم تو گوشم بگو که می مونی قلب

هر شب هر روز هر لحظه به یادم می مونی قلب

ذره ذره از عشقت من دارم می میرم قلب

من تو فکرم ، چه جوری ، دستاتو بگیرم قلب

حالا دستات تو دستام نگاتم تو نگام قلب

این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوااااااااااااااااااااااااااااام قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامانی زهرا
2 مرداد 91 20:52
سلام.اقا پارسا 9 ماهگیت مبارک انشالله199 ساله شی . اگه دوست داشتید به وبلاگ زهرا جون هم سر بزنید و لینکش کنید
مامان ماهان نفسی
3 مرداد 91 14:36
الهی من فدات بشم با این عکسهای خوشگلت وای تو جیگر خاله ای الهی دورت بگردم عشقم ساواش خان کوچولو با اون موهای مدل ساواشیت تفلودتم مبارک باشه
مامان آیدین
3 مرداد 91 15:42
ماشالا هزار ماشالا چقدر ناز شدی عزیزکم تبریک میگم نه ماهگیتو نازنین تو دو تا نه ماهه که با مامان هستی چه احساس شیرینی که همیشه با مامان و بابا خوش باشین
مامان ریحان عسلی
3 مرداد 91 19:32
سلام 9 ماهگیت مبارک پارسا جونم وای کی میره این همه راهووووووووو چقدر خوشگله عکسات خودتم که ماه شب 14 ایی
مامان حسام
3 مرداد 91 23:01
اقا شده ماشاالله مبارکه انشااللهبه وب حسام الدین منم سربزنید خوشحال میشیم
جیگر مامان
4 مرداد 91 0:09
سلام گلم با اجازتون لینکتون کردم اخه اسم پسر من هم پارسا هستش وقت کردی به وبم سر بزنید ولی نی نی من کمتر از 20روز دیگه زمینی میشه


عزیزم آدرس وبلاگتون رو برام بزارید حتما و با کمال میل سر می زنم.
مهسا مامان مرسانا
4 مرداد 91 0:55
ای جانننننننننننننننن 9 ماهگیت مبارک جیگر خاله آخ که من قربون اون کل ماهت بشم با اون ژستات خصوصی داری مامان مهربون
مامان عاطفه
4 مرداد 91 1:59
واییییییییییی دلم رفت . چقدر خوشگل شده این گل پسر . دلم میخواد اون لپاشپو ماچ گنم . خیلی نازی خاله . خیلی خیلی نازی
مامان سونیا
4 مرداد 91 11:19
نه ماهگیت مبارک گل پسر _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامانی وروجک
4 مرداد 91 17:51
سلام 9 ماهگیت مبارک گل پسر!عکسای اتلیه ت هم قشنگ شدن اخه خودت قشنگی هرچند که نخندی.ولی موهات زود بلند شده ها.
مامان ارتین
4 مرداد 91 19:53
واااااااااااااااااای خدای من چه عکسهایی قربون پسمل نازم برم من مبارک باشه عزیزم
زیبا
5 مرداد 91 12:39
9ماهگیت مبارک عزیزخاله
زیبا
5 مرداد 91 12:39
عکسات فوق العاده قشنگه قشنگم
نگار(مامان سام)
5 مرداد 91 14:23
عزیزم 9 ماهگیت مبارک.
ilijoon
5 مرداد 91 17:45
9 ماهگيت مبارك گلم
ilijoon
5 مرداد 91 17:46
عكسهات خيلي قشنگ بودند ان شاالله عكس هاي دوماديت عزيزم
بابای دوقلوها
8 مرداد 91 15:19
9 ماهگیت مبارک باشه مرد کوچولوو انشالله 150 ساله بشی عکساشم خیلی خوشگله
سمیه
8 مرداد 91 17:44
چه مامان با سلیقه ای که انقدر عکسهاتو خوشگل کرده نه ماهگیت هم مبارک باشه کی عکسهای نه سالگیت رو ببینیم!
مامان ترنم کوچولو
8 مرداد 91 22:10
9 ماهگیت مبارک جیگر خاله.چه عکسای نازی
ilijoon
9 مرداد 91 10:39



ilijoon
9 مرداد 91 10:39
ژاله
10 مرداد 91 16:43
پارسای عزیزم 9 ماهگیت مبارک باشه .چه عکسای قشنگی ماشااله به این پسر خوشتیپ.
مامی محمدمهدی
12 مرداد 91 19:52
عزیزم نهمین ماهگردت مبارررررک
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 4:23
عجب عکسای خوشگلییییییییییییی. قربونت برم موهات چه زود بلند شدن. پرتر از قبل هم هستن. 9 ماهگیت مبارک مرد کوچک.
مامان عاطفه
16 مرداد 91 2:14
سلام پست جدید پارسا ( گل پسر 11 ماهه مامان ) نظرتون چیه ؟ در ضمن خیلی عسلی خاله
ilijoon
18 مرداد 91 14:03
مامان سونیا
20 مرداد 91 12:23
وای عزیم چقدر بزرگ شدی مثل ماه شدی گل پسر عکسهاش خیلی ناز شده مامانی