پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

نظرات (4)

مامان ماهان نفسی
23 فروردین 91 13:26
الهی من قربونت برم عسلکم انشالله همیشه لبات به خنده باز بشه که همش میخندی فدای خندت بشم من من تو رو به اندازه ماهانم دوستدارم
دست مامانی هم درد نکنه که این تقویمو طراحی کرده


مرسی خاله خیلی خیلی مهربون منم خیلی دوستت دارم
مامان كيان و كارين
23 فروردین 91 19:17
عزيزم سلام تقويم پارسا جون خيلي قشنگ شده . خوشحال شدم از ديدنش . و مرسي كه به ما سر مي زني البته كه من هم از تبادل لينك باشما خوشحال مي شم . باز هم پيش ما بيايد
مامان علی
27 فروردین 91 22:36
خیلی خوشگل شده تقویمش. ایشالله همه روزاش بهاری باشه
مامان سامیار
8 اردیبهشت 91 2:27
سلام دوست عزیزم.منم یه مدت میخوام برای پسرم تقویم درست کنم ولی هر کاری میکنم نمیشه یعنی تو قسمتی که باید عکس رو تو قاب جاسازی کنم مشکل دارم شما میدونید باید چیکار کنم


سلام عزیزم تو قسمت نظرات وبلاگتون توضیح دادم امیدوارم بتونید استفاده کنید.