پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

عشق من شش ماهگیت مبارک

1391/2/15 16:38
3,962 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

 niniweblog.com

خدای مهربانم!
من به دنبال معجزه ها نمیگردم...من در حسرت عصایی که اژدها میشود و دمی
مسیحایی نیستم که نابنایی شفا دهد و مرده ای را زنده...
معجزه همین جاست!در برمن!
جنین سه ماهه ای که سال پیش در چنین روزهایی تنها توده ای بی حرکت بود
اکنون کودکی است شش ماهه که هر روز مرا به شگفت می آورد...هر روز قدرت
بی پایان تو را به رخم می کشد و بارها مرا به حیرت فرومی برد و از خود میپرسم
چطور می دانست که باید این کار را اینگونه انجام دهد؟
و تو هستی...
از آن بالا لبخند می زنی به حیرت من....
و من هستم ....
این پایین سر به سجده میگذارم از قدرت تو...
خدای نزدیک و دورم...
خدای پنهان و پیدایم...
بیاموز به فرزندم که هیچ نیستیم بی تو و همه ایم با تو...
بیاموز به فرزندم که هر انسان قطره ای لرزان و آسیب پذیر است تا نپیوسته باشد
به اقیانوس بی کران خداوندیت....


سلام گل صدبرگم!
صدای پای بهار در گوش عالمیان ....
صدای خنده های شیرینت در گوش من....
بهار زندگیم....
چه زیباست بهار در کنار تو...
عیدانه ام!
چه دلنشین است عید مادری....
سالی گذشت برایم سراسر شیرینی و حلاوت با تو بودن....نیمی در بطنم و نیمی
در آغوشم...
چه زیبا سالی بود که تو به دو نیمه تقسیمش کردی در ٢/٨/٩٠....
شکفتنت مبارک در این موسم شکفتن شکوفه ها....
لبخند هایت مستدام در این گاه لبخند زمین


niniweblog.com

تو آمدی و شدی همه چیز من و اینک میخواهم این نوید را به همگان بدهم که نوزاد تازه متولد شده دیروز من امروز 6 ماهه شده و به راستی اینجاست که درک میکنم گذر زمان در کنار تو اصلا احساس نخواهد شد
تمام بی خوابی هایم فدای یک نگاه و لبخند زیبای تو
بوی تنت سرمستم میکند و عطر دل انگیز وجودت مرا از شوق سرشار...

zibazibazibazibazibaziba

دردونه من! پارسای نازنینم
6 ماه با عشق کنار هم زندگی کردیم و چقدر خوشحالم که تو رو دارم
اصلا باورم نمیشه که نصف سال رو با هم گذروندیم و تقریبا 180 روزه که پا به پای هم پیش رفتیم
الان دیگه واسه خودت مرد کوچولویی شدی که اصلا با روز اولت قابل مقایسه نیستی
از مهارتهای پسر گلم تا الان براش بگم که :
قشنگ آواز میخونی و حرف میزنی و توی حرفات "بابا" و "گ گ " و "ب ب " و "این گ "رو خیلی واضح میگی
دیگه من و بابا و مامان جون و اطرافیان نزدیک رو کامل میشناسی و وقتی تنهات میذاریم شروع میکنی به نق نق کردن و گریه...
ولی وقتی میایم پیشت کلی خوشحال میشی و ذوق میکنی
با غریبه ها زیاد آشنایی نشون نمیدی و نهایت یه خنده خیلی کوچولو ولی به مرور باهاشون آشنا میشی ولی ما کافیه بهت یه نگاه کنیم تا اون خنده قشنگه رو نثارمون کنی و ما کلیییییی کیف کنیم
همش دلت میخواد یکی پیشت باشه و باهات بازی کنه و حرف بزنه
اسباب بازیهاتو دوست داری و وقتی میدیم دستت سریع میکنیشون توی دهنت
البته فقط که اسباب بازی نیست هر چی که گیرت بیاد سریع میکنی توی دهنت و وقتی ازت میگیریمش شروع میکنی به گریه کردن
عاشق لپتاپ و موبایل بابایی هستی ، هرچی کتاب و کاغذ دم دستت باشه پاره می کنی
با صفحه کلید و موس کامپیوتر کار می کنی بعد نگاه مونیتور می کنی. قربونت برم چقدر باهوشی
هنوز چهار دست و پا نمیری ولی  غلت زدنت خیلی خوب شده چند غلت پشت سر هم
غذا میخوری البته فعلا فقط فرنی و حریره بادوم و تازه می خواهیم سوپ رو هم شروع کنیم هنوز دندون درنیاوردی ولی فکر کنم جای دندونات خیلی میخاره و اذیت میشی و بعضی وقتها هر چیزی رو دوست داری محکم به لثه هات بکشی
میتونی شیشه شیرت رو خودت نگه داری و شیر بخوری
آب سیب رو خیلی دوست داری البته مامان فدات بشه تو هر چیز خوردنی رو دوست داری
نفس من! نگاهت را قاب می گیرم ، در پس آن لبخند ، که به من شور و نشاط و شادابی می بخشد
و در آخر
.
.
.
آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هر چه دارم از تو دارم مهربان
زندگیم امروز و فردا مال تو
نازنین پسرم!


6 ماهگیت مبارک قند عسلم
خیلیییییییییی دوستت دارم عزیزم خیلیییییییییی زیاد

شکلک های محدثه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comشکلک های محدثه

شکلک های محدثه

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سپیده
8 اردیبهشت 91 23:42
بچه ها خیلی زود بزرگ می شن و ما گذر زمان رو متوجه نمی شیم.
صوفیا
9 اردیبهشت 91 2:16
مرسی عزیزم خیلی کمکم کردی
6 ماهگی پارسا جون مبارک
با اجازه جزو دوستام لینکتون کردم


خواهش می کنم عزیزم، منم با افتخار شما رو به لیست دوستانم اضافه می کنم.
مامان محمدکیان
9 اردیبهشت 91 11:08
سلام
چه گل پسری ماشاا...
خداحفظش کنه
شش ماهگیش مبارک
ایشالله یه روز دامادش کنی.
به ما هم سر بزن.
موفق باشید


مرسی عزیزم لطف دارید شما :
مامان ماهان نفسی
9 اردیبهشت 91 14:21
الهی من فداش بشم عزیز دلم تولدت مبارک هزار ماشالله
قربون اون حرف زدنت برم من


مرسی خاله جون مهربونم.
مامان ماهان نفسی
9 اردیبهشت 91 15:49
این هدیه من به پارسا جونی اگه افتخار بدی کپی کن تو وبلاگش http://paintle.com/fp/show/en?p=NFQDEGFQ.jpg&loc=http://w3.photomontager.com/
مامان آرتین
10 اردیبهشت 91 23:16
نیم سالگیت مبارک نانازم ایشالا صدساله شی
ابوالفضل
11 اردیبهشت 91 13:31
یاشاسین پارسا جان
مامان پریسا
12 اردیبهشت 91 23:06
مبارک باشه گلم ایشالله تولد 120 سالگی.
مامان پریسا
12 اردیبهشت 91 23:07
عزیزم ممنون که بهمون سر زدید. پریسا در یک مسابقه شرکت کرده ممنون میشم به این ادرس بری و بهش رای بدی. شماره 8 پریسا http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/
مامان یاس
12 اردیبهشت 91 23:39
عزیییییییزم. تولد شش ماهگیت مبارک .
مامان آیدین
13 اردیبهشت 91 2:42
نیم سالگیت مبارکا باشه پارسا جیگری
مریم مامان عسل
14 اردیبهشت 91 13:15
هورااااااااااااا
6 ماهگیت مبارک پارسا جونی!


مرسی خاله جونم