پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا و اولین سوپ

1391/2/21 14:32
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم بعد از یک ماه خوردن فرنی و حریره بادام این اولین سوپی است که برات  درست کردم اولش خیلی خوب استقبال نکردی بعد خواستی یکی دو قاشق امتحان کنی ولی بعد در نهایت بازهم از خوردنش منصرف شدی خلاصه ما نفهمیدم تو بالاخره سوپ دوست داری یا نه؟ چون بقیه اش رو به هیچ عنوان نخوردی شاید هنوز با این طعم آشنا نیستی و پذیرفتنش برات سخته اشکالی نداره عزیزم من بازهم برات درست می کنم اینقدر که تو خوشت بیاد و از خوردنش لذت ببری گل پسرم

 

 

این دیگه چیه؟؟سوالشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےسوال

بخورم؟؟؟!!متفکر

نخورم؟؟!!متفکر

باشه یه بار امتحان می کنم سبز

بد نیست مژه

ولی دیگه نمی خوام زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین
18 اردیبهشت 91 17:56
سلام.مامانش دست درد نکنه،زحمت کشیدی،ولی برای پسرمون یک طعم دیگه درست کن شایددوست داشته باشه.من پارساجون رولینک می کنم شما هم آرتینو .امیدوترم دوستای خوبی بشن.


چشم خاله مهربون همین کار رو کردم و این بار استقبال پارسا بهتر بود.
عزیزم من شما رو قبلا به دوستان خوب پارسا جون اضافه کردم با عنوان آرتین 1390 و همیشه به آرتین عزیز هم سر می زنم. :
مامان آرتین
18 اردیبهشت 91 21:18
سلام نانازم. نوش جونت
مامانی اگه گل پسر سوپ رو نپذیرفت یک کوچولو چاشنی بزنی اشکالی نداره


مرسی خاله جونم :
مامان ریحان عسلی
19 اردیبهشت 91 2:15
سلام
نوش جونشون
اما مامانش زود نیست واسه سوپ دادن ؟ یا اینکه دکترش گفته؟


عزیزم چون پارسا فرنی و حریره بادوم رو تقریبا یک ماه است که شروع کرده، با هماهنگی دکتر دیگه سوپ رو هم بهش دادم. مرسی از حضور گرمت که همیشه باعث خوشحالی منه.
مامان ماني
19 اردیبهشت 91 23:33
سلام ني ني پارسا جون ، نوش جان عزيزم اگه به سوپ يه كوچولو ابليمو يا اب نارنج اضافه كني بهتر ميشه و راحت ميخوري، دكترها معمولا همين رو توصيه ميكنن، جيكًرت عزيزم . بوس بوس
الهام مامان لنا
19 اردیبهشت 91 23:33
عزیزم حتی اگه یه لبم بخوره واسش عالیه اصلا" اصرار به خوردن نکن
مریم مامان عسل
20 اردیبهشت 91 10:24
ای جونممممممممممممم!
واقعا جیگری عزیزم.
بخور سوپتو خاله جون برات خوبه.
عسل که خییییلی سوپ دوست داره.
ای شیطون ببین مامانشو بازی میده!


مرسی خاله جونم
الهام مامان یاسمین
20 اردیبهشت 91 23:44
نوش جونت باشه گل پسر. مامانش توی سوپش چی گذاشتی ؟؟ می خوام یاد بگیرم!!


عزیزم مواد سوپ برای اولین بار برنج - هویج - مرغ - سیب زمینی.
مامان اميرحسين
21 اردیبهشت 91 1:20
سلام
ماشاالله چه گل پسريه ماماني پسر منم اولش كه سوپ براش درست كردم نخورد كم كم عادت ميكنه بعدا كه انشا الله تونستيد چيز هاي بيشتري به سوپش اضافه كنيد بيشتر هم علاقمند ميشه. پارسا كوچولو انشا الله ماماني يه روز بياد اينجا و خبر پلو و چلو و پيتزا خوردنت رو به ما بده . راستي مامانش من كه وقتي ميخواستم به امير حسين اولين بار سوپ بدم كلي ذوق داشتم قدر اين لحظه هاي تكرار نشدني رو بدون به ما هم سري بزنيد خوشحال ميشيم

ممنون خاله جون از حضور و نظرتون چشم حتما و با کمال میل.

مامان امیر مهدی
24 اردیبهشت 91 1:16
نوش جونت عزیزم
ژاله
27 اردیبهشت 91 15:55
نوش جونت خاله سوپ مامان خوردن داره