پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا و شیطنت

1391/6/4 21:28
767 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل و جیگر من که دیگه نمی شه یه لحظه هم ازت غافل شد اینقدر شیطون و بلا شدی که از در و دیوار خونه می خواهی بالا بری بصورت حرفه ای دیگه چهار دست و پا می ری (17/06/91) و به همه جای خونه سرک می کشی تمام کشوها رو می خواهی باز کنی و هرچی توی کشوهاست بریزی بیرون از روشن شدن لامپ و لوستر خیلی خوشحال می شی و دستات رو می بری بالا و هورا می کنی اینم شیرین کاری جدیدت که من فقط چند دقیقه رفتم با تلفن حرف بزنم و خیالم راحت بود که توی اتاق خودت هستی و داری بازی می کنی البته بازی که چه عرض کنم خرابکاری در کمد رو یاد گرفتی باز کنی سطل برنج رو آوردی بیرون و حسابی برنج بازی کردی قبلا هم این کار رو کرده بودی و به قول یکی از مامان ها فکر کنم می خواهی تاجر برنج بشی با چه عشق و علاقه ای برنج ها رو هم می زدی و می ریختی بیرون و مقداریشون هم که زیر چرخهای روروئکت تبدیل به آرد برنج شد الهی مامان فدات بشه با اینکه کارهای خونمون رو چند برابر کردی اما طاقت 1 ثانیه دوریت رو هم ندارم می خوام باشی پسر قشنگم همیشه باشی کنارمون ، باشی و شیطنت کنی ، باشی و خونه رو به هم بریزی ، باشی و خونه رو پر کنی از صدای خنده های قشنگت ، باشی تا همیشه من و بابایی بدونیم زندگیمون چقدر با حضورت قشنگتر شده و عشقمون چقدر پر رنگ تر الان دیگه زندگی ما بدون تو هیچ معنایی نداره پس همیشه کنار ما باش.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمانه مامان پارسا جون
22 شهریور 91 20:23
مامان ترنم کوچولو
22 شهریور 91 21:02
پسرک شیطون
مامان ریحان عسلی
23 شهریور 91 12:06
سلام
ای جونم حالا راه بره دیگه خیلی شیطون ترم میشه
احیانا برنجا خراب ودن یا چطور که پارسا رو گذاشتی با برنجا اینجوری کنه
بدو بیا خصوصی


نه عزیزم اونا برنجاییه که هر روز پخته و خورده می شه فقط دیگه از دست پارسا نمی دونم کجا بزارمشون تازه بعدشم نشستم دونه دونشون رو جمع کردم


مامان آیدین
25 شهریور 91 1:13
الهی دورت بگردم عزیزمشیطنتات هم شیرینه قربون این پسر کنجکاوآفرین مامان خوشم میاد به عزیزمون آزادی عمل میدی
سميه
25 شهریور 91 14:29
اي خدا يكوقت برنجها رو نخوره! حتما جاي سطل برنجت رو تا حالا عوض كردي ديگه!
مامان ماهان نفسی
26 شهریور 91 13:19
ای وای من شما رفتید چند لحظه تلفن صحبت کنید شما که ماشالله 24 دقیقه با یه مامان پرحرفی که از حسادت هم اسم من بود گرم صحبت شدید از الان بگم من نبودما یه موقعه در مورد من فکر منفی نکنیاای جونم مرد مارو نگاه کن واقعا تاجر برنج میشه چه سرگرمه وای مواظبش باش اونجارو قشنگ از رو روکش بلند شده خدایی نکرده با مخ نخوره زمین از طرف من حسابی ماچ مالیش کن
مامان اميرحسين
31 شهریور 91 23:33
سلام اين آقا كوچولو هزار ماشاالله هر روز هم جيگرتر ميشه هم شيطون تر خانمي تازه اولشه اين قهرمان ما هنوز كه هنوزه و ١و ٧ ماهشه سطل برنج از اسباب بازي هاي مورد علاقشه البته من با چسب درش رو چسبوندم تا اين برنج هاي طفلي از حيف و ميل شدن نجات پيدا كنن
مامان آرتین
1 مهر 91 0:42
وااااااااای شیطون بلا
زینب (مامان امیر عباس)
2 مهر 91 20:36
سلام .. ماشالله خیلی نازه خدا برات نگهداره انشالله
خاله فاطی ماهان
10 مهر 91 12:17
ای جان پارسا عزیزم جقدر ناز شدی هر روز قشنگ تر از دیروز میشی خیلی شیطونی پارسا جیگری واقعا جیگری بوسسس بوسس بوسس بوسس


مرسی عزیزم لطف داری :