پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسای شیطون من

1391/4/17 21:43
2,055 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر خوشگل و شیطون من بغل ببخشید که این پست رو کمی دیر گذاشتم آخه این روزا  من توی کار بابایی بهش کمک می کنم و حسابی وقت کم می یارم شما هم که ماشاء الله هیچ چیز از دستتون در امان نیست و حسابی شیطون و بلا شدی مژه و سر از همه چیز و همه جای خونه می خواهی در بیاری  زبان به همه چیز می خواهی دست بزنی و یه لحظه ارام و قرار نداری موقعی که بابایی می خواست سطل برنج رو پر کنه انگار که یه اسباب بازی جدید برات آوردند با چنان ذوقی اومدی طرف سطل برنج دیگه مگه می گذاشتی بابایی کارش رو انجام بده هورا هر موقع هم که من  می خوام برم آشپزخانه باید دنبالم بیایی. اونجا هم که چنان فعال می شی انگاری که کارهای شما از کارهای من بیشتره اوه به گاز دست می زنی ، کشوها رو بیرون می کشی و بهم می زنی شانس آوردیم هنوز در کابینت ها رو نمی تونی باز کنی خلاصه که حسابی بلا شدی از خود راضی عزیز دلم البته این عکسا مال اوایل ای کی یو سان شدنته و  الان دیگه موهات کمی در اومده و من یه کمی دیر این پست رو گذاشتم دلیلش هم که بهت گفتم شما هم که دیگه مثل قبل با من همکاری نمی کنی و من فقط باید یا با شما بازی کنم یا وسایل خونه رو در اختیارت بزارم تا با یه چیز جدید سرگرم و مشغول بشی جگر مامان شیطنت هاتم برای ما قشنگه و مامان و بابا هر لحظه بیشتر از قبل عاشقت می شن. ماچقلب

ziba

شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

 

 

 

 

اینجا هم زمانیه که من صدات می زنم و بر می گردی تازه به من می گی إ  إ  و دوباره مشغول می شی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مهسا مامان مرسانا
18 تیر 91 0:09
قربونت بشم با این شیطونیهات مامان جونش مواطب باش وقتی تو آشپزخونه است مخصوصا وقتی گاز روشنه کتری یا قابلمه ها رو بذار شعله آخر
مامان ریحان عسلی
18 تیر 91 2:02
سلام موفق باشید و سر زنده ماشالا تازه اول راهییی مامانش
مامان آرتین
18 تیر 91 13:27
واااااااااااااااااای مامانی مواظب شیطون بلا باش تو آشپزخونه
ستاره زمینی
18 تیر 91 15:03
خوشحال میشیم سری بزنید .
روژین
19 تیر 91 0:32
مرسی که به وبلاگ ما سر زدی با افتخار لینکتون می کنم پسرهای ما تقریبا همسن هستند میتوانیم از تجربیات هم استفاده کنیم
نایسل
19 تیر 91 1:19
مراقبش باش عزیزز دلم چشم نشه اینقدر نازه
صوفیا مامان سامیار جون
19 تیر 91 3:04
الههههههههههههههی عزیزم ماشالله چقد بزرگ شده .:کلشم خیلی بامزه شده مامانی یه ماچ از کلش بگیر
مامان مارال فرفری
19 تیر 91 15:20
سلام پسر شیطون .بوس بوس
مامان ماهان نفسی
19 تیر 91 21:53
وای عاشقتم عشقم قربونت برم شیطونک خاله از امروز میخوام اسمتو بزارم چشم دریایی خاله اخه نفس قربونت برم ادم تو چشات نگاه میکنه غرق میشه اخه خداییش عکس اخریتو ببین وای وای که عاشقتم چشم دریایی خاله اگه انجا بودم مطمئنن انقدر گاز گازت میکردم که بشه رو لپات دندونهای خاله رو شمرد دوستدارمممممممممممممممممممممممممم یه عالمه به خدا هر چی بگم بازم کمه***********مامان خانم به اندازه تمام این شکلکها ببوسش چشم دریایی خاله رو
ilijoon
20 تیر 91 2:32
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس براي اي كيو سان خودمون
ilijoon
20 تیر 91 2:33
آفرين به گل پسري كه تو كارهاي خونه به مامان وبابا كمك ميكنه
ilijoon
20 تیر 91 2:34
عكسهات خيلي قشنگ شدند
الهه مامان رادین
20 تیر 91 12:31
ای جااانم پارسای شیطونماشالا هزار ماشالا خیلی نازه کچلم که کردی خاله جوووونخدا حفظش کنه
الهام مامان لنا
20 تیر 91 16:19
ای جونم میگم تیپت به تاجر برنج میخورها روش فکرکن
مامان محمد گوگولي
20 تیر 91 21:10
ماماني خدا بهت صبر بده ما اين دوران رو گذرونديم بلاتر هم ميشه ولي به قول خودت شيطنت هاشم قشنگه.
بابای دوقلوها
22 تیر 91 7:15
خو مامانی میخوام تو کارای خونه بهت کمک کنم. اصلا هم دیگه کمکت نمیکنم راست میگه دیگه مامانی، میخواد کمک کنه این شیطون بلا
lمامان محمد معین
23 تیر 91 13:44
مامانی من با همین شیطنتهام که میتونم بخندونمت دیگه, دوست نداری؟
ilijoon
24 تیر 91 14:53
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 17:24
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 17:25
مامان ساینا
25 تیر 91 22:47
خدا حفظش کنه چشماش پر از شیطنته. چه چشمای خوشگلی هم داره. ماشاله هزار ماشاله. ممنون به ما سرزدین.
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 2:33
ممنون گلم که اومدین بهمون سر زدین
مریم مامان عسل
26 تیر 91 5:04
سلام ای کیو سان خاله! دوستت دارم شیطون بلا! قربون چشمای شیطون و خوشگلت بشم.
مريم مامان برسام
27 تیر 91 8:46
سلام پارسا جون خوبي خاله چقدر شيطوني خاله تو سطل برنج چيكار ميكني مرسي بابت پستي كه گذاشتين پارسا جون كه با اين عكساش واقعا خوردنيه خدا براتون نگهش داره
مامان سونیا
28 تیر 91 10:47
وای هزار ماشاالله چه وروجک و شیطون خدا نگهدات باشه خاله جون
مامان سونیا
28 تیر 91 10:48
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید
مامان آرسن
29 تیر 91 20:10
سلام وب خوشگلی دارین می تونم بپرسم چطور برای عکساتون قابای خوشگل میذارین ؟می خوام یاد بگیرم



سلام ممنون از لطفتون. عزیزم می تونی از سایت http://frametoy.com/ استفاده کنی.
زینب (مامان امیر عباس)
5 مهر 91 1:08
سلام...ماشالله خدا نگهداره ناز پسرو انشالله