پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

شیطنتهای پارسا جیگر

1391/10/6 10:37
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان  آخه شما با این همه شیطنت وقتی هم برای من می زاری که به سایتت برسم دائم باید چهار چشمی مواظبت باشم  نمی شه یک لحظه ازت غافل شد همش دنبالت باید راه برم و ریخت و پاش هات رو جمع کنم  هرجایی که نخ بستم یا چسب زدم رو می نشینی با ظرافت و حوصله تمام باز می کنی سرت دائم توی کمد، کابینت، قفسه ها و کشوهاست و داری کلا همه چیز رو زیر و رو می کنی از در و دیوار و اپن  آشپزخانه بالا می ری  از این طرف اپن می ری بالا و از اون طرف آویزون می شی والله اون قسمت رو دیگه جرأت نکردم عکس بگیرم  یک لحظه آروم و قرار نداری  و عاشق این هستی که در جایی به روت باز بشه (مخصوصا در یخچال) انگار که در بهشت به روت باز شده با سرعت هرچه تمامتر از هرجا که باشی می آیی و هرچیزی که دستت بیاد رو برمی داری و پرت می کنی نفسم آخه یکم هم به خودت استراحت بده خوابت کم شده و کلا وقت گذاشتی برای شیطنت ماچ

شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسین جون
6 دی 91 11:35
آخی الهی ماااشااالله خدا براتون حفظش کنه
دیگه چکار میشه کرد پسره وشیطنت از بلا دور باشه ایشااالله


مرسی خاله جونم
مامان ریحان عسلی
6 دی 91 17:59
وایی که چقدر شیطونه عکس اولی کلی منو به خنده در آورد ببین چطوری بلند شده از روی دراور
حالا دنبال چی می گرده اونجا



دنبال فلفل و زردچوبه آخه می خوام آشپزی کنم خاله جونم
مامان آرتین (الهه)
7 دی 91 15:50
وااااای واااای مامانی گفتی از ریخت و پاش و شیطنت این وروجک ها و بعدشم جمع و جور کردنپارسا جون تو عکس آخریت با آرتین من فرق داری آخه از لباسشویی میترسه


اما خاله جون من بعضی وقتا به جای حموم دوست دارم توی ماشین لباسشویی برم
مامان حسام
7 دی 91 23:08
ماشاالله چقدر پیشرفت کرده وبامزه شده خدا حفظش کنه


ممنون خاله جون
مامان ترنم کوچولو
7 دی 91 23:35
سلام.خصوصی
مامان آیدین
8 دی 91 0:14
ماشاالله هزار ماشاالله خیلی شیطون شدی ایشالا تنت سالم باشه تا همیشه شیطنت کنی و مامان و بابا رو بخندونی عزیزمهمین کارات هستش که زندگی رو زیبا میکنه گلم


مرسی خاله جونم
مامان مهنا
8 دی 91 2:16
وای عزیزم اون بالا چ میکنی


می خوام همه جا رو از اون بالا دید بزنم خاله
بهاره مامان ونداد
9 دی 91 17:24
نینی به این فضولیییی تا حالا فقط دو تا دیدم اگه دوست داشتی دومی رو ببینی به وب ونداد من هم یه سر بزن از تبادل لینک با شما خوشحال میشم


حتما دوست عزیز و با افتخار شما رو به لیست دوستان پارسا جون اضافه میکنم.
مامان امیر مهدی
11 دی 91 17:08
سلام با جشن قدم امیرمهدی آپم تشریف بیارین


چشم عزیزم با کمال میل
مامان ماهان نفسی
12 دی 91 13:05
الهی من فدات بشم وروجک
بگو ببینم مامان چی قایم کرده تو کشو رفتی سراغش
الهی دورت بگردم نکن چش میخوری عزیزمممممممممممممممممممممممممممم


خدا نکنه خاله جونم فرقی نمی کنه چی تو کشو باشه من باید به همه جا سرک بکشم
مامان امیر مهدی
18 دی 91 16:02
ماشالا به این پسرشیطون بلا
عزیزم آپم


ممنونم خاله جون
مامان پرنیان
19 دی 91 21:33
سلام مامانی من لینکتون کردم



سلام من هم شما رو به لیست دوستان خوبم اضافه می کنم.