پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

تولد یکسالگی پارسا جون

1391/8/10 0:00
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

بالاخره مامانی شمع تولد یکسالگیت رو روشن کرد باورم نمیشه که یکسال گذشته. یکسالی که درسته گاهی وقتاش خیلی سخت بوده سختی که در کنار شیرینی لذت مادر شدن و حس خوب با تو بودن هیچ نبود، گاهی که من و بابایی به مرور خاطرات می پردازیم می بینیم زندگی ما با تو معنی دیگری پیدا کرده و خونمون همون بهشت کوچولویی شده که ما پی اش بودیم و زندگی با تو قشنگترین لحظه ها رو برای ما داشته. در سالی که گذشت با گریه ها و دردهات غمین بودیم و با شادیهات سرخوش. سالی که لحظه لحظه اش برای ما خاطره است خاطره ی تمام اولین ها با تو عزیز دلم  اولین بار که گریه کردی اولین بار که خندیدی، اولین بار که حرف زدی، سینه خیز رفتی، چهار دست و پا رفتی و هزاران اولین دیگه که تو ذهن ما حک شده و یادآوریش برامون شیرینترینه پسر خوشگلم اولین سال تولدت با به دنیا اومدن نی نی دایی مهدی (فاطیما) جون همزمان بود باسه همین یه جشن کوچیک برای هردوتان گرفتیم امیدوارم ١٢٠ ساله بشید و همیشه سلامت و خوشحال کنار ما بمونید. عاشقتونم.

شکلکهای جالب و متنوع آروین   

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

آره پسرک شیرین من

یکساله شدی. یکسال پیش تو یه روز سرد پاییزی (٢/٨/١٣٩٠) ساعت ٣٠/٢ بعدازظهر چشماتو واسه اولین بار به روی نور باز کردی

واسه اولین بار تو هوای این دنیا نفس کشیدی

واسه اولین بار بوسیدمت یادش به خیر چه طعم خوشی داشت

واسه اولین بار با دستام با همه وجودم عشق رو لمس کردم چه حال خوشی داشت

تو اومدی با خودت برام  بهشت رو هدیه آوردی

تو اومدی و من مادر شدم

با همه کوچیک بودنت چه لذت بزرگی رو به من و بابایی هدیه کردی

چقد کوچولو بودی اونقدر که تمام لباسات با همه کوچیک بودنشون برات بزرگ بودن

شب اول دنیا اومدنت اینقدر عاشقم کرده بودی که دلم نمیومد بخوابم و نگاهت نکنم

چقدر دوستت داشتم...چقدر دوستت دارم...چقدر دوستت خواهم داشت...حتی اگه نباشم

چقدر بوی تنت مستم میکرد اونقدر که یادم میرفت تمام شب بیدار بودی و من حتی ۱ ساعت هم نخوابیدم

چه روزای قشنگی بود با تمام سختی هاش با تمام دغدغه هاش

چه روزای قشنگیه روزای با تو بودن تو رو داشتن تو رو بوسیدن و لمس کردن

کوچولوی ۱ساله من امروز تو یه مرد کوچولوی خواستنی هستی

یه مرد کوچولو با 80 سانت قد و 2 تا دندون خوشگل.

۱ساله با مایی

۱۲ ماهه که هر روز شیرین تر از روز قبل گذشته

۳۶۵ روزه که تو خونمون عشق موج میزنه

۱ ساله شدی گلم ۱۲۰ ساله بشی

تولدت مبارک برکت زندگی

تولدت مبارک هدیه خدا


 شکلکهای جالب آروین 

 

 شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حمید کوچولو
5 آبان 91 12:50
پارسا جون تولدت مبارک باشه صد ساله بشی.
مامان ماهان نفسی
5 آبان 91 23:07
عزیزم تولدت مبارک
سمیه
6 آبان 91 23:25
مبارک باشه
sara
7 آبان 91 13:54
سیلام چ وب باحالی دارین خیلی فکر جالبیه خوشحال میشم ب وب منم سربزنین با تبادل لینک موافق بودین بهم بگین
مامان آرتین (الهه)
7 آبان 91 18:48
تولد تولد تولدت مبارکککککک چه پسمل نازی عجب کیک خوشگلی مامانش ما عکس میخایم
مهدی
8 آبان 91 11:24
بی تو دنیا رنگی ندارد ، خنده با من انسی ندارد کاش می شد بودی کنارم ، گرچه آهم سودی ندارد ، بوسه می دادی نغمه ام را ، چون که شعرم نائی ندارد
مریم مامان عسل
8 آبان 91 13:28
پارسا جونم تولدت مبارکککککککککککک
مامان آیدین
8 آبان 91 23:11
تولدت مبارک عزیزمبا تو زندگی مامان و بابا روشن شد خورشید زندگی همیشه بتاب ایشالا دامادیت گلم
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 10:53
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه
مامان محمد مانی
9 آبان 91 21:26
سلام عزیزم . مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی .. ایشالا سالیان سال در کنار پسرت و خانواده ی خوبت زندگیتو به خوشی بگذرونی گل پسرتو از طرف من یه ماچ آبدارش کن
نورا مامان امیر علی
10 آبان 91 4:07
نوشته های شمارو خوند م احساس خودم بود یکماه دیگه امیر علی منم یکساله میشه قلبم پر از عشقه تو ی این چند ماهه ایشالا نی نی شما وما و همه نی نی ها همیشه سلامت باشند
مهدی
13 آبان 91 10:27
خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست عيد غدير مبارک
مامان نادیا و نلیا
22 آبان 91 23:56
تولدت مبارک باشه پارسا جووووون....الهی 100 ساله شی و سلامت باشی نلیای ما هم 1 ساله شد با عکسهای تولدش آپیم
مامان ترنم کوچولو
28 آبان 91 7:48
مبارک مبارک تولدت مبارک