پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پیشاپیش تولدت مبارک

1391/7/26 18:03
859 بازدید
اشتراک گذاری

 

  فقط یک هفته مونده به تولد یکسالگیت عشق من

روز تولدت با شکوهترین روز هستیست

روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی پیشاپیش تولدت مبارک

 شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

در ستاره بارانِ میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست 
 

 تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
28 مهر 91 4:35
تولدتت پیشاپیش مبارککک
مامان ترنم کوچولو
29 مهر 91 7:58
مبارکه مبارکه تولدت مبارکه لطفا بقیه رو ریتمیک بخون: انشالله 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مامان آرتین (الهه)
30 مهر 91 2:01
تولدت مبارکککک منتظرمممممم
مامان ماهان نفسی
1 آبان 91 13:16
هورا هورا تولد تولد پارسا برای خودش مرد شده الهی فدات بشم من بوس بوس بوس
مامان حمید کوچولو
2 آبان 91 10:04
سلام مامان پارسا خوشحال میشم به وبلاگ حمید کوچولو سر بزنی
مهدی
2 آبان 91 11:26
مژده ای دل که دگرباد صبا باز آمد هدهدخوش خبر از طرف سبا بازآمد برکش ای مرغ سحر نغمه داودی باز که سلیمان گل از طرف هوا آمد عارفی کوکه کند فهم زبان سوسن تابپرسد که چرا رفت وچرا بازآمد
مامان حمید کوچولو
3 آبان 91 7:23
عزیزم تولد مبارک باشه چرا به ما سرنمی زنی
مریم مامان عسل
4 آبان 91 12:37
وااااااااااااااااااااای بی صبرانه منتظریم! ما هم پیشاپیش این روز خجسته را تبریک میگویییییییمممممم!
مامان مهنا
7 آبان 91 16:23
تولدت مبارک