پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا جیگر 11 ماهه شد...

1391/7/2 21:27
649 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

عشق من ماهگیت مبارک

از دريچه آرزوهايم به روياي شيرين با تو بودن مي نگرم. لحظه اي كه آغوش مادر بستر هق هق تو بود . لحظه اي كه اولين نگاه تو و من با غنچه هاي خنده اي كه از لبان كوچكت شكوفا مي شد، شكل گرفت . لحظه هايي كه دستان كوچكت در دستان مادر بود تا عطر تنت به من زندگي دوباره بخشد. تو ترنم عشق من بودي و من احساس خود را به وجود شيرينت پيوند زدم. من با تو از دنياي كودكي گذشتم و عشق را باور كردم و دانستم كه زندگي يك روياست رويايي به زيبايي حضور تو و اينك من روزي ديگر را از تقويم ثانيه ها شمردم و بعد از گذشت ١١ ماه نظاره گر روييدن مرواريدهاي قشنگت هم هستم...بدان كه قلب يك زن در كالبد احساس يك مادر تو را مي خواند، تويي كه ديگر خود مني .....

پسر قشنگم در روز تولد یازده ماهگیت یعنی دوم مهرماه دومین مروارید قشنگت هم نمایان شد خدا رو شکر عزیز دلم، خدا رو هزاران بار شکر الهی که همیشه سالم و سلامت باشی و همه مرواریدهای قشنگت یکی پس از دیگری ، به راحتی در بیان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرتین
18 مهر 91 19:57
مبارک باشه خاله جون منتظر تولدممممممم
باران قلنبه
18 مهر 91 19:58
مبارکه پارسا خوشگله
وندا
18 مهر 91 19:58
الهی چه پسر خنده رو و نانازییییییی خدا برات حفظش کنه عزیزم
مامان پریسا
18 مهر 91 19:59
وای مردم ! روز ناز کودک است. روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مهدی
18 مهر 91 19:59
روحـَمـ مـے خـواهـَد بــِرَوَدـ یــِڪ گـوشــِﮧ بــِشینــَد پـُشتـَش را بــِﮧ دُنـیـآ کـُنـَد زانوهـآیـَش را بـَغـَل کـُنـَد و بُلـَنـد بـُلـَند بــِگویــَد مـَن دیـگـَر بـآزے نـِمـے ڪُنـَمـ.....
ژاله مامان آیدا
18 مهر 91 20:00
پارسا جان 11 ماهگیت مبارک باشه خاله همیشه شاد و سلامت باشی . مرواریدای خوشگلتم مبارک باشه
مامان آیدین
18 مهر 91 20:41
یازده ماهگی قند عسل مبارک باشه مامانی عکسای جدید کجاست ؟؟
مریم مامان عسل
19 مهر 91 4:10
عزیزم مبارکه 11 ماهگیت! با هزار هزار تا بوسه
مهدی
19 مهر 91 9:55
دیشب را تا صبح بدنبالت گشتم لابه لای تمام خاطرات گذشته. تمام خوبهایم را ورق زدم. لحظه به لحظه اش را... رد پایت همه جا جاریست... اما... دوباره تکرار داستان همیشگی نبود تو و انتظار من.......!!! امروز را هم دوباره دنبالت می گردم......مثل همه روزهای نبودت!!! امروز هم سراغت را از تمام برگ ها می گیرم...! شاید برگی را از قلم انداخته باشم!
مامان حمید کوچولو
21 مهر 91 12:08
سلام مامان پارسا پسرتو ازطرف من ببوس راستی 11ماهگی پارسا جونم مبارک باشه
مامان محمد معین
23 مهر 91 13:36
مبارکه 11 ماهگیت پارسا جونی ,در اومدن مرواریدهاتم همینطور عزیزم
مامان ریحان عسلی
25 مهر 91 1:10
سلام 11 ماهه شدنت مبارک دیگه چیزی نمونده تا جشن تولد یک سالگیت
مامان حمید کوچولو
25 مهر 91 9:39
پارسای عزیزخاله 11 ماهگیت مبارک باشه