پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا ای کی یو سان

1391/3/28 15:28
1,425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم بغل، پسر خوشگلم که هر جور باشی بازم جیگری مژه، عزیز دلم امروز بابایی می خواست یکم موهات رو مرتب کنه اما از اونجا که تو خیلی آقایی و خیلی آرام و باوقار نشستی لبخند تکون هم نخوردی بابایی هم خوشحال و جو گیر شد dancing یدفعه دیدم با کلی ذوق و شوق کل موهای خوشگلت رو زده ناراحت و یه اثر هنری خلق کرده از خود راضی اما اشکالی نداره تو هنوزم عسلی، جیگری، خوشگلی و یه عالمه خاطرخواه داری قلبموهاتم زود زود در می یاد به هرحال من توی این ماجرا هیچ نقشی نداشتم و الانم دلتنگ اون موهای مشکی خوشگلت هستم خنثی.

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان الینا
28 خرداد 91 2:53
آخی نازی چه پسر بامزه ای دارید


ممنونم نظر لطفتونه
مامان ماهان نفسی
28 خرداد 91 19:18
وای فدات بشم چقدر تو ماه شدی ایکیوستان خاله من عاشق عکسهای با رکابیت شدم از اینور بوست کردم از رو مانیتور نتونستم خودمو نگهدارم جیگرم واقعا اسم پارسا جیگر برازندته بوس


مرسی خاله مهربون و عزیز من :
مامان آیدین
29 خرداد 91 3:05
وااااای عزیزم چه جیگر شدی دست آقای پدر هم درد نکنه خوب کاری کرده موهاش دیگه خوب در میاد الهی من فدات بشم ای کیو سان خاله جون اولین سلمونیت مبارک


مرسی خاله جونم خدا نکنه
mamani helena
29 خرداد 91 10:53
akhey che pesmale namaki shodeeee doust dashtid pishe ma ham biyayd


hatman azizam.X:
بابای دوقلوها
29 خرداد 91 10:55
ای جوووووووونم، قلبووووووون خنده های شیرینت
بدون مو هم خوشگلی گل پسر


مرسی عمو جونم :
آزاده
29 خرداد 91 15:22
ای جونم ای کیو سان خاله چه بامزه


ilijoon
29 خرداد 91 20:32
سلام اي كيو سان زنگ تفريحه زنگ تفريحه
ilijoon
29 خرداد 91 20:33
چقده بامزه شدي اي كيو سان


خب چکار کنم خاله جون بابام منو اینجوری کرد.
مامان امير حسين
29 خرداد 91 23:47
سلام چه جيگري شده اين پارسا جيگر ما


مرسی خاله جون :
ماماشهین نیازخاتون
30 خرداد 91 1:02
سلام پسرگلت بدون موهم خواستنییه ازطرف من ببوسش
ماماشهین نیازخاتون
30 خرداد 91 1:03
سلام
پسرگلت بدون موهم خواستنییه ازطرف من ببوسش


ممنونم عزیزم لطف دارید شما چرا آدرس وبتون رو نذاشتید.
عمه امیر مهدی
30 خرداد 91 10:31
نازی خوش خنده جیگر همشه بخند تا دنیا به روت بخنده


ممنونم خاله جون
مامان آرتین
30 خرداد 91 14:08
الهییییییییییی چه ناز شدی
خیلی خوش اخلاقی عزیزم


مرسی خاله جونم شما هم خیلی مهربونی :
مامان ریحان عسلی
31 خرداد 91 11:43
سلام
عزیزم خیلی خوشگل شده از بس که خودش ناز و مامانیه خیلی بهش میآد
خصوصی


خاله جونم چشماتون ناز می بینه ممنونم که اومدی :x:x
ژاله
31 خرداد 91 16:27
عزیزم بدون مو هم نازی قربونت برم


خدا نکنه خاله جونم مرسی :x:x:
ilijoon
3 تیر 91 15:53
مبین فرفری
4 تیر 91 13:03
سلام عزیزم خوبه بابایی کمی میخواست موهاتو کوتاه کنه اگه زیاد کوتاه میکرد چی میشد ؟
ولی خودمونیما چقدر ناز شدی دست بابایی درد نکنه


آره خاله جون اصلا قصد نداشت که منو کچل کنه یهویی این شکلی شدم
مریم مامان عسل
5 تیر 91 0:58
ای وی چه جالب! منم همین بلا رو سر عسل آوردم.
خیلی با نم شدی عزیزم.


مامان پریسا
5 تیر 91 13:00
این شکلی هم خییییییییلی ناز و خوردنیه



مامانی وروجک
8 تیر 91 16:53
سلام عزیزم هرچند با از ته زدن موی نی نی ها مخالفم ولی هنوز جیگری پارساجون.!
مامان ترنم کوچولو
11 تیر 91 11:35
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم این آقایون هنر نمایی نفرماین چی میشه یعنی؟ ولی واقعا با مو و بی مو جیگری خاله