پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

بابا جون روزت مبارک

1391/3/18 11:56
1,865 بازدید
اشتراک گذاری

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

ای پدر ای با دل من همنشین             ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

ای پــــــدر ای هــــمدم تنهاییم                 آشنایی با غــــــــم تنهاییم

ای طنین نام تو بر گوش من                  ای پناه گریه ی خاموش من

همچــــــو باران مهربان بر من ببار              ای که هستی مثل ابر نو بهار

در صداقت برتـــــر از آیینه ای                   در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپـــــیدار بلند و بی پایدار                 می برم نام تـــــــو را با افتخار

     هر چه دارم از تو دارم ای پدر               ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحـــــمت بارانـــــــی روشن تبار                  مهربانی از تو مانـــــــــده یادگار

ای پدر بوی شقایق می دهی                عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر                 هر چه دارم از تو دارم ای پدر

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

کارت پستال روز پدر،اس ام اس روز پدر

شور عشقت هست در قلبم ای پدر

گرمی لبخندهایت هست در ذهنم ای پدر

مهربانی هایت همواره در من جاری است

ساز آوای صدایت هم همیشه با من است

از تو از عشق تو لبریز هستم ای پدر

من برای دیدنت با سر دوانم ای پدر

زندگی یعنی پرواز در آغوش تو

مرگ یعنی من بدون عطر تو

حرف آخر را برایت مینویسم ای پدر

با تو بودن را دوست دارم ای پدر

هدایای من برای تو در روز پدر بسته هایی پر از عشق، قدردانی و احترام است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان مرسانا
18 خرداد 91 0:25
چه عکس قشنگی.....
گل دخترم سپیده
18 خرداد 91 21:59
ای جانم چقدم ذوق کرده این پسر خوشتیب ما ایشااله همیشه هر سه تاتون شادولبخند رو لباتون محو نشه
ilijoon
29 خرداد 91 20:24
چقده عكست ناز شده گل پسري