پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

خواب پارسا جونی تو دفتر بابایی

1391/2/25 0:23
854 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم وقتی تو دفتر بابایی هستی و می بینی نمی تونی خرابکاری ها تو انجام بدی از جمله پاره کردن کاغذ - از جا درآوردن کلیدهای کی بورد - انداختن تمام وسایل روی میز و ...  این شکلی می ری تو خواب ناز قربون این خوابیدنت بشم من که اینقدر معصومی تو جیگرم.ماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

عادت یا عشق نمی دونم نمی تونم نبینمت

نمی تونم حتی یه شب به تنهایی بسپارمت

عادت یا عشق فقط بدون مثل نفس دوست دارم

خودم اگه از یاد برم تو رو بخاطر میارم

هر اسمی که میخوای بذار رو من و احساسم به تو

عادت ،هوس، عشق یا هوا ،یه اسم یا یه واژه نو

اما بدون هزار دفعه اگه بازم دنیا بیام

دوباره عاشقت میشم همیشه دنبالت میام

ساده بگم ساده بگم ساده گیاتو دوست دارم

ساده نمی گذرم ازت تو رو تو شعرام میارم

ساده بگم عاشقتم ساده بگم میخوام تورو

عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی بهم برو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای دوقلوها
21 اردیبهشت 91 17:53
به به، همکار کوچولوی باباش الهی، چه خواب نازی
الهام مامان لنا
21 اردیبهشت 91 20:48
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:16
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:15
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 0:50
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان-عطای خداوندسبحان-کوثر قرآن-همتای امیرمومنان-والگوی بی دلیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد آپم
baranemaman
24 اردیبهشت 91 17:23
آخي نازي كوچولو ، عزيز دلم چقدر آروم خوابيدي ، الهي ماچت كنم من ، هزار ماشاالله خيلي پسر دوست داشتني داريد اميدوارم زير سايه مرتضي علي و پدر و مادرش بزرگ شه


مرسی خاله مهربونم
ilijoon
24 اردیبهشت 91 22:55
اي جانم چقده ناز خوابيدي جيگر
زهره مامان آریان جون
25 اردیبهشت 91 0:15
عزیزم.چقدر معصومانه خوابیده.قربونش برم. بوسسسس برا پارساجونم
ژاله
27 اردیبهشت 91 15:52
الهی بعد خرابکاری چه خواب نازی