پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا جونی شکمو

1390/12/21 21:42
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دلم می خوام خاطره خوب اولین خوردنی مجاز رو برات بگم اول اینو بگم که خیلی دوست دارم زود زود بزرگ بشی برخلاف نظر اکثر مامانایی که بچه شون به همراه شیطنت هاش بزرگ شده و می گن من از این روزهای خوب نهایت استفاده رو ببرم ولی بازهم دوست دارم بزرگ شدن تو رو با تمام لذت هاش حس کنم البته تو  هم مثل من یکم هولی و یکماه جلوتر پیشواز رفتی و خوردن حریره بادام رو آغاز کردی با اینکه دکترت دستور داده بود تا پایان شش ماهگی بجز شیر چیز دیگه ای نخوری اما عزیزم تو  که خیلی تمایلی به خوردن شیر نداری و هربار باید با ترفند های مختلف شیر بخوری فکر کنم دوست داری طعمهای دیگه رو زود امتحان کنی البته از روزی یک قاشق شیره بادام تا الان که حریره بادام به اندازه 60 میلی لیتر از شیشه شیر رو می خوری و بعد از تمون شدنش هم گریه می کنی و بازم می خواهی خدا رو شکر که حساسیتی نداشتی و مشکلی هم برات پیش نیومد و مطمئن هستم خیلی هم خوشت اومده چون با ولع خیلی زیاد میخوری و حتی نمی زاری شیشه رو برات بگیرم قربونت برم طاقت بیار و زود بزرگ شو تا بتونی لذت خوردن غذاهای خوشمزه رو ببری و منم از لذتهای تو جون بگیرم و به تک تک آرزوهایی که برات دارم برسم.

 

 

این چیه بخورم ؟! نخورم ؟!

حالا یه ذره ذره  امتحان می کنم!

آخ جون انگار خیلی خوشمزس !!

می خوام همش رو بخورم دستامم مشت کردم اگه کسی خواست ازم شیشه رو بگیره سریع حسابشو برسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان نفسی
15 اسفند 90 10:11
جیگرتو من بخورم به خاله هم نمیدی بخوره یه زره همش یه زره بده دیگه من چیکار کنم عاشقت نشم اخه نمیشه تو ماهی قربون برق چشات عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
مامان صدف
16 اسفند 90 9:11
کار خوبی کردی یکماه زودتر شروع کردی. منم از ماه های سوم و چهارم همه غذاها رو به دهن صدف میزدم که با طعم و مزشون آشنا بشه. شکر خدا الان هیچ مشکلی ندارم و همه چیز هم میخوره.
پارسا
17 اسفند 90 18:17
سلام دوست من من یک سایت بازی انلاین دارم به اسم گیم باز توی اون بیشتر بازیهای کودکانس یک امکان خوب که سایت داره میتونید هربازی که دلتون خواست فقط با قرار دادن یک کد اون بازی رو بذارید توی وبلاگ خوتون برای بازدید کننده ها قرار بدید ممنون میشم لینک سایت رو در قسمت دوستان خود اضافه کنید اگه خواستید میتونید از توی خود سایت با من در تماس باشید تازه اسم منم که پارساست www.gamebaz.ir
آرام
21 اسفند 90 17:14
پسرتون خیلیییییییی جیگره حتما براش اسپند دود کنین چشم نخوره


ممنون از حضور و نظرتون.