پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا جیگر 4 ماهه شد...

1391/2/12 19:16
1,652 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

 عزیز دلم تولد چهارماهگیت مبارک قربونت برم که داری زود زود بزرگ می شی و من هر روز بیشتر از مادر بودنم لذت می برم الهی 1000 ساله بشی و همیشه همینطور لبای قشنگت پر از خنده باشه

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست 

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد 

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم

 شکلکهای جالب آروین

دنیای زیبا

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

 الهی من فدات فدای او چشات

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

هدی مامان مبین
3 اسفند 90 11:57
کوچول موچول
پارسا جیگر 4ماهگیت مبارک
عکساتم خیلی قشنگه
همیشه بخندی.....


ممنونم عزیزم خوشحال شدم از حضورتون.
مامان نادیا و نلیا
3 اسفند 90 12:45
پارسا خیلی نازه خدا حفظش کنه...دخمل من حدود 1 ماه از پارسا کوچیکتره....بهمون سر بزنین خوشحال میشیم


ممنونم عزیزم پارسا خیلی خوشحال می شه که با نادیا و نلیا هم دوست باشه.
مامان ماهان نفسی
3 اسفند 90 14:47
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
جیگر من بخورمت با این عکسای خوشگلت مامانو میکشم میخواد تورو امپول بزنه دردش بیفته به جون خاله زهرا
عاشقتم


مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف داری ، خدا نکنه الهی همیشه سالم و سرحال باشی.
مامان آیین
3 اسفند 90 15:30
عزیزم مفتخریم که این کوچولوی ناز و خوردنی جزو دوستان خوبمون بشن.... تولد 4 ماهگیش مبارک ببوسش


مرسی از لطف و حضور شما.
مامان مهنا
3 اسفند 90 18:00
ای جووووووووووونم چقدر نازن


مرسی عزیزم از لطف شما.
نگار(مامان سام)
3 اسفند 90 18:22
عزیزم 4 ماهگیت مبارک.خیلی خوشگل ونازی.لینکت میکنم با اجازه.
مامان عرشیا
3 اسفند 90 18:44
عزیزم 4 ماهگیت مبارک .خاله جونم عرشیا هم خیلی خوشحال میشه دوستی مثل شما داشته باشه مرسی که بهمون سر زدین . با اجازه لینک شدین .
مریم مامان هیراد
3 اسفند 90 22:29
سلام راست میگی پارسا و هیراد خیلی شبیه هم هستن جالبه که هم سن هم هستن شاید همزاد همدیگن ههههه
مریم مامان هیراد
3 اسفند 90 22:32
من شما رو لینک کردم دوست داشتی ما رو لینک کن خوشحال میشم به ما سر بزنی


عزیزم پسر گلت الان جزو دوستان خوب پارساست.
مامان ماهان نفسی
4 اسفند 90 2:00
نفسم من قربونت برم انقدر تو این عکسا ناز شدی اومدم باز ببینمت بوس مامانی براش اسپند دود کن
مهسا مامان مرسانا
4 اسفند 90 23:43
جیگر خاله.....خیلی با نمکی شما......قربونت برم......فدای خنده هات.....4 ماهگیت مبارک......مرسی از مامان بابت عکس های خوشگلش


مرسی عزیزم از حضور و نظرهای پر از مهر و محبتت پارسا خیلی خوشحاله دوستان خوبی مثل شما داره بازم تشریف بیارید.
ثمين
5 اسفند 90 0:10
سلام
ما شما رو لينك كرديم لطفا شما هم ما رو با اسم ژورنال دنياي نفيس لينك كنيد


سلام
من قبلا با افتخار شما را لینک کردم.
مهسا مامان مرسانا
5 اسفند 90 10:31
مامان پارساجون
5 اسفند 90 10:37
پارسا جونم 4ماهگیت مبارک عکساتم خیلیییییییییی قشنگه
مامان محمد گوگولي
6 اسفند 90 10:27
اي جانم كه اينقدر خوشمزه مي خندي ناز بشي الهي پسر
مامان عرشیا(نازبالام)
6 اسفند 90 15:02
عزیزم چهارماهگیت مبارک .از لینکت متشکرم .حتما لینکتون خواهم کرد.
مامان ریحانا
6 اسفند 90 16:58
سلام 4 ماهگیت مبارک
نرگس
14 اسفند 90 9:28
موش کوچولو تو چه قدر نازی آخه
ایشاء الله همیشه بخندی نفسم
من راستین و با یه هفته تاخیر فردا می خوام ببرم واکسن بزنم می خواد مثل تو اوخ بشه واسش دعا کن زیاد درد نکشه دوست دارم پارا جیگر


خیالت راحت خاله جونم خدا به همه فرشته کوچولوها کمک می کنه راستین جونم ببین من اصلا گریه نکردم تو هم نگران نباش.