پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

نظرات (7)

مهسا مامان مرسانا
2 اسفند 90 10:57
وای چه عکس هی خوشگلی....قربونت برم....من قبلا پارسا جون رو تو وبلاگ ماهان نفسی زیارت کرده بودم...خیلی خوشحالم کردی مهربون که به ما سر زدی....با افتخار لینکت کردم عزیزم....بازم بیا پیش ما


مرسی عزیزم شما لطف دارید حتما سر می زنم منم از دیدن مرسانا خیلی خوشحال می شم با اون تل میکی موزیش که اینجوری نازش کرده.
زهرا
2 اسفند 90 14:05
salam, ba in pesaret! متاسفانه همه عکساشو نتونتسم ببینم چون باز نمی شه ولی قشنگ است ماشاء الله بامزه است. خدا حفظش کنه برات پسر دوست
گل دخترم سپیده
2 اسفند 90 15:18
سلام خانمی خیلی خوش آمدی به وب سپیده جوناین پسملی خیلی خوشتببه مخصوصا بااون پستونک خدا براتون حفظش کنه باافتخار لینکت کردم باز هم افتخار بدین وتشریف بیارید


مرسی عزیزم حتما سر می زنم.
مامان مهنا
2 اسفند 90 15:55
\ای جووووووونم چقد ناسه عزیزم منم شمارو لینکیدم
متین مامی ایلیا
2 اسفند 90 16:24
ماشالا چه پسره نازی، واقعا جیگره. منم با کمال میل لینکتون کردم
نسرین
2 اسفند 90 17:05
سلام دوست من. ممنون به وب من سر زدید. پسر خیلی خیلی بانمکی دارید. خدا واستون حفظش کنه. التماس دعا

بابای دوقلوها
2 اسفند 90 18:49
سلام. ممنون که به وبلاگ دوقلوها سر زدید و اونا رو لینک کردید. منم با افتخار پارسا جون رو لینک میکنم. به امیددیدار مجدد