پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

امروز پارسا یه مهمون عزیز داشت...

1390/11/30 19:26
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان نفسی امروز اومده بود خونه ما خیلی ناز و خوشگله و من که حسابی مشتاق دیدارش بودم البته هم خودش هم مامان خیلی گلش خیلی خوشحال شدم فکر کنم اولش پارسا و ماهان از دیدن همدیگه تو شوک هستند بعد کم کم خوشحال می شن و با لبخندهای قشنگشون ما رو هم شاد می کنند امیدوارم وقتی هم بزرگ شدند دوستای خوبی برای همدیگه باشند.

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 

www.smilehaa.org

ماهان خوشگله که در زمان بیکاری یعنی (نخوردن شیر و نخوابیدن و تاپ نخوردن) گریه می کرد کم کم به پارسا که مثل آقاها با تعجب به گریه های ماهان نگاه می کرد هم آموزش داد و اینجا همون جاییه که پارسا  از ماهان نخواست کم بیاره و شروع کرد به گریه کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان نفسی
28 بهمن 90 1:48
سلام
مرسی از مهمونوازی خوبت هم پدر و مادرت گلن هم خودت
خیلی به خودم میبالم چون دوستی همچو تو دارم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتدارم یه عالمه بوس
به امیددیدار تو در خانه ما


سلام دوست جونم
خواهش می کنم قابلی نداشت منم خیلی خوشحالم که اولین دوست و همبازی من ماهان نفسی خوشگل و ناز و عسله همیشه دوستت دارم
ثمین
30 بهمن 90 20:10
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مریم مامان عسل
30 بهمن 90 21:48
سلام پارسا جونم! تو چقدر جیگری خاله!! فدات بشم با اون مهمونت.
مامان پارسا خدا این شاه پسرتو واست همیشه سالم و صالح نگه داره. یه دنیا ممنون که به وبلاگ ما سر زدی و کامنت گذاشتی عزیزم. یه ماچ محکم برام میگیری از لپای پارسا؟ نه! یواش بگیر دردش نیاد. مرسی


سلام مرسی عزیزم خدا دخمل ناز خوشگله شما رو هم حفظ کنه
مامان ریحانا
1 اسفند 90 16:26
سلام چه عجب آپ کردی؟


سلام عزیزم مگه من با این پسر کوچولوی شیطون می رسم همش باید بشینم یا باهاش حرف بزنم یا بازی کنم ممنون از نظرتون.