پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

جابجایی و نقل مکان به خونه جدید...

1391/11/29 12:28
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل مامان  بغلعزیز دلم این روزها نمی رسم بیام وبت رو آپ کنم آخه مشغول کارهای خونه جدید هستیم و قراره انشاء الله تا قبل از عید نقل مکان کنیم  هوراخونه جدید به محل کار بابایی نزدیکتره ، فضای سالن و بازیش برای شما بزرگتره فقط بخاطر تو ماچقلب یه جورایی هم خانه تکانی هم جابجایی حسابی وقتم رو گرفته اوه . جدیدا هم که هرجایی بشینی به من یا هرکس دیگه که باشه نگاه می کنی و دستت رو می کوبی روی زمین یعنی بیایید اینجا بغل من بشینید با حداقل فاصله نسبت به خودت باید کنارت باشیم تا شما بازی کنید ، حس همکاری و کمکت هم این روزها حسابی گل کرده موقع جمع کردن ما می خواهی همه چیز رو پخش کنی ما جمع می کنیم شما پخش می کنی  آخ از مواقع خوابت هم اگه بخواهیم استفاده کنیم باز می شه کارکردن با اعمال شاقه آخه باید صداها رو به حداقل برسونیم  خنثی تا شما بیدار نشی خلاصه که خیلی خیلی سخته با شما پسر شیطون اسباب کشی و جابجایی . خونه قبلی رو زمانی خریدیم که شما تو شکم مامانی بودی اون موقع خیلی اذیت نمی کردی و من راحتتر بودم نیشخند اما اشکالی نداره جیگر مامان  بجاش الان خوشحالترم با وجود گل پسری مثل تو ماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الی مامی آراد
30 بهمن 91 1:39
خسته نباشی عزیزم میدونم خیلی سخته با پارسا جون و حسابی شیطونی میکنه گل پسر رو از طرف من ببوسین
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 11:40
سلام بسلامتی ایشالا
مامان آرتین (الهه)
30 بهمن 91 13:30
سلام عزیزم. بسلامتی ایشالا. وااااااااای مامانی کارکردن با گل پسرا غیر ممکنه
نگار(مامان سام)
30 بهمن 91 17:34
خونه جدید مبارکه.با این نی نی ها کارکردن خیلی خیلی سخته باید یکی نگهش داره تا بتونی کار کنی عزیزم.میخوای سام بیاد کمک کنه
مامان آیدین
6 اسفند 91 2:10
خوب مادر خانومی پارسا جیگرمون میخواد با این کارا بگه مامان خسته نباشین البته به روش خودش یه کوچولو بیشتر درک کنین عزیزم واقعا خسته نباشین عزیزم
بهاره مامان ونداد
6 اسفند 91 15:49
مبارک باشه خونه نو ما اپیم
خاله کیانا
14 اسفند 91 15:17
سلام، خونه نو مبارک باشه عکس های پارسا رو براتون فرستادم، مگه نرسیدن؟؟؟؟؟ همونایی که گذاشتم داخل قاب عکس، نرسیدن؟


سلام خاله جون ممنونم خیلی خیلی لطف کردید الان چک کردم و عکسها رو دیدم همین الانم می زارم داخل سایت ::