پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

پارسا و مروارید هشتم و ....

1391/11/11 22:17
1,500 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

مبارکه مبارکه مبارک

 سلام گل پسرم قلب

عزیز دلم همزمان با 15 ماهگیت مروارید هشتمت هم به سلامتی در اومد  چهارمین مروارید از فک پایین مبارکت باشه نفسم .

عزیز دلم  این روزها  خیلی حرف گوش کن شدی  لبخند و هرکاری که ازت بخواهیم رو انجام می دی هرچیزی که بخواهیم می یاری مثل کنترل تی وی ، گوشی ، جوراب  (وسایل شخصی خودت) مخصوصا زمانی که بخواهیم بریم بیرون با خوشحالی لباسهات رو می یاری تا بپوشی ، وقتی جیش می کنی می ری دم در WC می ایستی تا بیام و بشورمت حتی  بعضی وقتا عروسک رو هم برمی داری که ببریم بشوریمش خودت می شینی لباسش رو در میاری تا ببری بشوریش ، به لباسهای سایز بزرگ علاقه پیدا کردی و دوست داری لباس دایی یا بابایی رو بپوشی و رژه بری ،دستاتم می گیری بالا که زیر پاهای خوشگلت گیر نکنه بیفتی از هر چیزی هم که بتونی بری بالا نه نمی یاری تو کارت باید از هر بالایی بیاریمت پایین (اپن - چهارپایه - کشوی اسباب بازیهات و....) مامان فدات آخه تو چقدر شیرین و دلنشینی قربونت برم من. ماچ 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آروین
11 بهمن 91 21:47
ماشالله ، هزار ماشالله به این پسر خوشگل و ملوس و بازیگوش و باهوش . پارسا جونم شما با آروین جون ما چند روز اختلاف سنی داری . دقیقا کارهات مثل آروینه . با هم دوست می شید؟ یه عالمه بوس واسه تو که دلبری .جیگری و دوست داشتنی .


مرسی خاله جونم شما لطف دارید من هم خیلی خوشحال می شم دوست خوبی مثل آروین جون داشته باشم شما رو با افتخار به لیست دوستان خوبم اضافه می کنم
الی مامی آراد
11 بهمن 91 21:55
عزیزم 15 ماهگیت و دندون جدیدت مبارک انگار این روزا همه دندون جدید در اوردن


:
خاله کیانا
11 بهمن 91 23:27
سلام. 15 ماهگیت مبارک باشه عزیزم. الهی فدات بشم گلم. یه آدرس ایمیل بهم بدید میخوام چندتا عکس واستون بفرستم چندتا از عکس های پارسارو گذاشتم داخل قاب عکس. اینم ایمیلم: elena201017@yahoo.com


سلام مرسی عزیزم
شما لطف دارید ای کاش آدرس وبلاگ خودتون رو هم می زاشتید . آدرس ایمیل من : farideh_sh2006@yahoo.com
هست .
از لطف شما خیلی خیلی ممنونم
منتظر عکسها هستم .
مامان آیدین
12 بهمن 91 13:29
مرواریدای خوشگلت مبارکایشالا یه روز بزرگ میشی و میتونی لباس بابا رو بپوشی و بابا هم بگه پس من چی بپوشم؟


ممنونم خاله جون
مامان اميرحسين
13 بهمن 91 11:39
سلام
به سلامتي انشاالله مبارك باشه هزارماشاالله گل پسرمون آقاست كه حرفهاي مامانش رو گوش ميده خدا حفظش كنه


مرسی خاله جون
مامان ماهان نفسی
14 بهمن 91 12:56
تبریک عزیز دلم تبریک خدا از چشم بد وشر شیطان دورت کنه راستی خونه جدیدتونم مبارک


مرسی خاله ی عزیز و دوست داشتنی من :
بهاره مامان ونداد
14 بهمن 91 17:06
اخه تو چرا این قدر فضولی نفس دندون جدید مبارک راستی ما اپیم


چی بگم خاله جون؟ چی دارم که بگم؟؟؟
مامان اميرحسين
15 بهمن 91 0:47
سلام
وبلاگ اميرحسين بروز شد به ما سري بزنيد خوشحال ميشيم .


با کمال میل عزیزم
مامان آرتین (الهه)
15 بهمن 91 20:12
iهشتمین مرواریدت مبارک عزیز خاله واااای گل پسری تو هم حسابی شیطونی هاااا


مرسی خاله جون تازه کجاش رو دیدی خاله
مامانی وروجک
16 بهمن 91 22:37



-[
فرناز خاله آرسن جون
16 بهمن 91 22:44
پارسا کوچولو چه شیطون و جیگر و خوردنی شده مخصوصا با اون تیشرت گنده عکس اولی قیافه عروسکه جالبه انگاری از پارسا جون ترسیده از خنده روده بر شدم


مرسی عزیزم
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 17:28
دندون هشتم مباک آقاااااااااا
آخه چقده شما شیرینی با اون عروسکت عزیزم


ممنون خاله جون البته نه به شیرینی عسل شما
مامان ریحان عسلی
19 بهمن 91 11:21
سلام
هشتمین مرواریدت مبارک ماشالا واسه خودت مردی شدی پارسا جون
خصوصی


ممنونم خاله جون
مهتاب
29 بهمن 91 14:22
مامانی تبریک میگم بهت پانزده ماهگی گل پسرتو


ممنونم عزیزم