پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

و بازهم شیطنتهای پارسا ...

1391/10/25 12:49
1,716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان فکر کنم باید این پست بشه پست ثابت وبلاگت آخه شیطنتهای شما که تمومی نداره  فقط کافیه 1 ثانیه ازت غافل بشم یه گوشه ای مشغول یه خرابکاری بزرگ هستی یا اینکه سریع می ری روی اپن هنوز راه رفتنت خوب و درست نشده تازه اون بالا برای من رژه هم می ری بعد برای اینکه هیجانش رو بیشتر کنی دستت رو به هرجایی که گرفتی ول می کنی و شروع به دست زدن می کنی خلاصه که همش داری شوک و دلهره و اضطراب وارد می کنی  ماچ

 

رفتی سر یخچال و وقتی من حرص می خورم تو هم ادای من رو درمی یاری

اینجا هم از شیرین کاریت خوشحال و خرسند هستی

به محض اینکه برای تمیز کردن در فر رو باز کردم رفتی سراغ تایمر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
26 دی 91 0:23
شیطنتاتشم مثل خودش شیرین و بامزس
ژاله مامان آیدا
3 بهمن 91 16:48
لهی من قربون اون شیطنتای بامزت برم پارسا جیگر
راستی مامان پارسا ، چارسا جون پستونک می خوره؟ من نمیدونم چطوری باید پستونکو از آیدا بگیرم آخه با پستونک می خوابه


خدا نکنه خاله جون بله خاله من هم همچنان پستونک می خورم :