پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

مروارید پنجم و ششم پارسا جون

1391/10/24 13:13
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکه مبارکه مبارک

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

عزیز دلم دو تا دندون دیگه به دندونای خوشگلت اضافه شد (٥/١٠/٩١ ) تقریبا یک هفته بی قرار و بدقلق و کم غذا شدی و هر دو تا مروارید خوشگلت باهم دراومد  دو تا کلمه دیگه هم به لغاتی که می گی اضافه شده جارو و عیبه آخه هر وقت که می خواستم مای بی بیت کنم فرار می کردی و ما می گفتیم عیبه الان دیگه خودت موقعی که خوابیدی تا من ببندمت می گی عیبه هر وقتم که جارو ببینی می گی جارو و می خواهی بدیم دستت آخه تازگیها توی کارهای خونه خیلی به مامانی کمک می کنی مخصوصا پاک کردن کابینت و گاز که البته اگه لطف کنی و بیشتر استراحت کنی به جای کار کردن من خیلی خیلی ممنون می شم چون با کار کردن شما کار کردن منم بیشتر می شه کل دستمال هایی که ریختی وسط خونه برای تمیزکاریت رو باید جمع کنم بعدشم به جای تمیز شدن بیشتر اثر اون انگشتای خوشگلت همه جا مونده عاشقتمممممممممممممممممممممممم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کوثری
19 دی 91 14:25
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
بهاره مامان ونداد
19 دی 91 16:36
مبارکه عزیزم امیدوارم همه دندونات بهسلامتی در بیان وخیلی راحت


ممنون خاله ی مهربون
الی مامان آراد
19 دی 91 16:56
مبارکش باشه انشالله همه رو به سلامتی دربیاره
پارسا جون رو به دوستهای آراد جونم اضافه کردم تا با هم دیگه دوست بشن آخه هم سن هم هستند خوشحال میشم به ما سر بزنین


ممنون عزیز دلم من هم با کمال میل و افتخار شما رو به دوستان خوبم اضافه می کنم
مامان امیر مهدی
20 دی 91 2:12
مبارکه پارسا جونم ایشالا بی دردسر تموم مرواریدات رو زود دربیاری



مرسی خاله جون
مامان شايان
23 دی 91 10:26
سلام خاله جون پسرم شايان تو مسابقه ي جشن تولد 2سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شما خاله مهربونه تا بهش 2 تا راي خوشكل بدين شماره ما 22 منتظريما فقط تا دوشنبه وقت داريم


چشم عزیزم با کمال میل.
الناز
30 دی 91 10:16
سلـــــــــــــــــام
مبــــــــــــــــــــــــــــاركه نازي خداحفظش كنه ماهم يه پارسا گوچولو داريم برادرزاده همسرمه خيلي دوسش دارم ني ني شمام خيلي دوس داشتنيه


ممنون عزیزم نظر لطفتونه
ilijoon
30 دی 91 11:02
ژاله مامان آیدا
3 بهمن 91 16:45
عزیزم دندونای جدید مبارکه