پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

پارسا جیگر مامان و بابا

سومین سالگرد عشق...

1391/8/23 1:49
825 بازدید
اشتراک گذاری

(1388/8/8)

پسر قشنگم این تاریخ و این اعداد یکی از قشنگترین اعداد زندگی مامان و باباست توی این روز ما باهم ازدواج کردیم و عشقمان پایدار شد عشقی که امیدوارم تا ابد بمونه و همیشه سبز باشه

همسر عزیزم  با آمدن تو بهترین و قشنگترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد و چه لذتی بالاتر از اینکه تو دومین سالگرد ازدواجمون ثمره عشقمون به بار نشست و با آمدن فرزندمون زندگیمون عاشقانه تر شد .همسفر دائمی من تو بهترین بهانه برای زندگیم هستی آرزومندم سایه ات همیشه بر سر من و فرزندمون گسترده باشد.

 

باورم کن که به وسعت دریا و به اندازه ی زیبایی چشمانت
هنوز در من شمعی روشن است .
و من…
در انتهای غروب , نگاهم را بسوی مشرق چشمانت دوخته ام
تا بازتاب صداقتمان در دستان
تو تجلی کند ...

      

خوشبختی من  پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رها
21 آبان 91 16:05
عزیزم عشقتون پاینده و ابدی انشاءالله که همیشه خوش و خرم زندگی کنید در کنار پسر ناز و جیگرتون
زهرا
21 آبان 91 16:06
کانون زندگیت همیشه گرم و پر از عشق دوست خوبم
ستاره
21 آبان 91 16:07
همیشه خوشبخت باشید و سلامت
مریم مامان عسل
8 آذر 91 13:30
همیشه کنار هم خوشبخت باشید و عشقولانه! آمین